Inspirativní kavárnu pořádáme pro zástupce HR/personálních oddělení. Tato neformální setkávání jsou zaměřena na různá témata z prostředí personalistiky, většinou v komorním počtu do 10ti lidí. Společně vytváříme prostředí pro sdílení informací a zkušeností mezi personalisty z různých firem.
Jedná se o sdílení zkušeností všech účastníků, nikoli o přednášku.

RÁDA BYCH VÁS POZVALA DO INSPIRATIVNÍ KAVÁRNY

TÉMA: Značka firmy/firemní brand

14. května 2024
10:00 - 12:00

Místo konání: hotel Panorama, Milevská 7, Praha 4

ZDARMA

Těším se na setkání  Vámi :-)

Michaela Karásková, jednatelka KNO Česko

Firemní značka nebo také "branding" je téma naší květnové inspirativní kavárny. Není jen o logu nebo firemních barvách, ale je to celkový příběh, který společnost vypráví. Je to příběh o tom, jak společnost vystupuje a působí na své klienty, zaměstnance a veřejnost. 

Brand firmy je také o správné komunikaci hodnot a šíření emocí. Měla by šířit důvěru a promítat zkušenosti. Silné propojení marketingu a vedení společnosti a samozřejmě zapojení HR. Jak prodáváme ven, tak prodáváme dovnitř :-)

Jak pracujete s "brandem" u Vás ve společnosti? Jak máte nastavenou komunikaci a jak značka prostupuje nejen ven ale i dovnitř do Vaší společnosti? Jaké strategie používáte pro interní i externí komunikaci vaší značky?

Budu moc ráda, pokud se přidáte ke sdílení zkušeností a já ráda přidám svoje zkušenosti a inspirace z pohledu externí konzultantky. Těším se na osobní setkání s Vámi.

Pokud máte zájem se zúčastnit naší Inspirativní kavárny, prosím vyplňte přihlášku ZDE: 

Inspirativní kavárnou Vás provází:

Michaela Karásková

Do KNO Česko nastoupila v roce 1999 a od roku 2007 působí na pozici jednatelky společnosti. Se zástupci personálních oddělení společností nastavuje a navrhuje vzdělávací aktivity, zaměřené na rozvoj měkkých dovedností. V současnosti se věnuje konzultacím zaměřeným na firemní kulturu, vedení lidí, týmovou práci, zákaznický servis, obchodní zástupce a také lidské zdroje. Pečlivě vybírá z týmu zkušených lektorů, tak aby vždy naplnila očekávání jak účastníků tréninku, tak zadavatele. Jako lektorka se zaměřuje na téma efektivní komunikace, zákaznický servis a prodejní dovednosti. Od roku 2016 se věnuje individuálnímu i týmovému koučování. Za 20 let měla možnost navštívit stovky firemních kultur v korporátním i rodinném prostředí s ryze českým vedením. 

V květnu 2020 získala certifikaci ACC Coach od mezinárodní federace ICF.  


Z kavárny na téma: Hodnocení zaměstnanců:

Dnes po delší době Inspirativní HR kavárna/čaj se skvělou Michaela Karásková.

Tyto setkání mám ráda. Vždy jsou v krásném prostředí. Tentokrát Panorama Hotel Prague. A vždy v komorní sestavě, kdy se proberou různé HR oblasti hodně dopodrobna a každý z účastníků k tomu přidá vlastní zkušenost.
Tentokrát na téma hodnocení. Ať už pravidelné zpětné vazby na pracovní výkon, hodnocení v rámci onboardingu, roční hodnocení, 360°.....
❔ Má to smysl? Rozhodně ano. Dáváme najevo, že nám na zaměstnanci záleží, že ho "vnímáme". Vytváříme pečující prostředí a tím i budujeme značku zaměstnavatele.
Mám ráda hodnocení ve smyslu Stop, start, continue:
🔴 co přestat dělat
🟠 co začít dělat a jak v tom může manažer zaměstnanci pomoci

🟢 v čem pokračovat, co dělá dobře + pochvala

Lucie Pavlicová, HR manager, Rossmann