Inspirativní kavárnu pořádáme pro zástupce HR/personálních oddělení. Tato neformální setkávání jsou zaměřena na různá témata z prostředí personalistiky, většinou v komorním počtu do 10ti lidí. Společně vytváříme prostředí pro sdílení informací a zkušeností mezi personalisty z různých firem.
Jedná se o sdílení zkušeností všech účastníků, nikoli o přednášku.



TÉMA: Firemní kultura a spokojenost zaměstnanců

17. září 2024
10:00 - 12:00

Místo konání: hotel Panorama, Milevská 7, Praha 4

ZDARMA

Těším se na setkání  Vámi :-)

Michaela Karásková, jednatelka KNO Česko

Firemní kultura je veliké téma. Co vše tvoří? Jak ovlivňuje firemní kultura spokojenost zaměstnanců? Na co vše má firemní kultura vliv? Jak ji Vaši lidé rozumí? 

Tolik kolik je otázek na oblast firemní kultury, tolik je odpovědí. 

Budu moc ráda, pokud se přidáte ke sdílení zkušeností a já ráda přidám svoje zkušenosti a inspirace z pohledu externí konzultantky. Těším se na osobní setkání s Vámi.

Pokud máte zájem se zúčastnit naší Inspirativní kavárny, prosím vyplňte přihlášku ZDE: 

Inspirativní kavárnou Vás provází:

Michaela Karásková

Do KNO Česko nastoupila v roce 1999 a od roku 2007 působí na pozici jednatelky společnosti. Se zástupci personálních oddělení společností nastavuje a navrhuje vzdělávací aktivity, zaměřené na rozvoj měkkých dovedností. V současnosti se věnuje konzultacím zaměřeným na firemní kulturu, vedení lidí, týmovou práci, zákaznický servis, obchodní zástupce a také lidské zdroje. Pečlivě vybírá z týmu zkušených lektorů, tak aby vždy naplnila očekávání jak účastníků tréninku, tak zadavatele. Jako lektorka se zaměřuje na téma efektivní komunikace, zákaznický servis a prodejní dovednosti. Od roku 2016 se věnuje individuálnímu i týmovému koučování. Za 20 let měla možnost navštívit stovky firemních kultur v korporátním i rodinném prostředí s ryze českým vedením. 



Z kavárny na téma: Hodnocení zaměstnanců:

Dnes po delší době Inspirativní HR kavárna/čaj se skvělou Michaela Karásková.

Tyto setkání mám ráda. Vždy jsou v krásném prostředí. Tentokrát Panorama Hotel Prague. A vždy v komorní sestavě, kdy se proberou různé HR oblasti hodně dopodrobna a každý z účastníků k tomu přidá vlastní zkušenost.
Tentokrát na téma hodnocení. Ať už pravidelné zpětné vazby na pracovní výkon, hodnocení v rámci onboardingu, roční hodnocení, 360°.....
❔ Má to smysl? Rozhodně ano. Dáváme najevo, že nám na zaměstnanci záleží, že ho "vnímáme". Vytváříme pečující prostředí a tím i budujeme značku zaměstnavatele.
Mám ráda hodnocení ve smyslu Stop, start, continue:
🔴 co přestat dělat
🟠 co začít dělat a jak v tom může manažer zaměstnanci pomoci

🟢 v čem pokračovat, co dělá dobře + pochvala

Lucie Pavlicová, HR manager, Rossmann