Inspirativní kavárnu pořádáme pro zástupce HR/personálních oddělení. Tato neformální setkávání jsou zaměřena na různá témata z prostředí personalistiky, většinou v komorním počtu do 10ti lidí. Společně s hosty vytváříme prostředí pro sdílení informací a zkušeností mezi personalisty z různých firem.
Jedná se o sdílení zkušeností všech účastníků, nikoli o přednášku.

RÁDA BYCH VÁS POZVALA DO INSPIRATIVNÍ KAVÁRNY

TÉMA: HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ

13. ŘÍJNA 2023
10:00 - 12:00

Místo konání: soukromý salonek hotelu Panorama, Milevská 1695/7, Praha 4 (metro Pankrác)

Těším se na setkání  Vámi :-)
Michaela Karásková, jednatelka KNO Česko

Téma hodnocení zaměstnanců je několik let diskutované téma. Pro mnoho firem je to stále skvělý nástroj, kterým mohou motivovat leadry či manažery ke komunikaci se svými podřízenými a tím zlepšovat firemní kulturu, případně nastavovat nové cíle.
Pro jiné firmy je to nástroj, který "kdysi", "kdosi" zavedl
(nebo je nakázáno z vedení korporace), ale zaměstnanci ho vyplňují jen z povinnosti. Neplní však zcela svoji roli.
Někdo ho naopak ruší a zavádí rychlé zpětné vazby. 

Ráda bych Vás pozvala na osobní setkání v hotelu Panorama a věřím, že se navzájem budeme inspirovat např. v otázkách:

  • Jaké jsou Vaše zkušenosti s hodnocením a motivací zaměstnanců?
  • Jaké nástroje využíváte v rámci hodnocení zaměstnanců?
  • Jak pracujete s výstupy z hodnocení?
  • Co vše Vám hodnocení zaměstnanců přináší?

Budu moc ráda, pokud se přidáte ke sdílení zkušeností a já ráda přidám svoje zkušenosti a inspirace z pohledu externího experta.

Pokud máte zájem se zúčastnit naší Inspirativní kavárny, prosím vyplňte přihlášku ZDE: 

Inspirativní kavárnou Vás provází:

Michaela Karásková

Do KNO Česko nastoupila v roce 1999 a od roku 2007 působí na pozici jednatelky společnosti. Se zástupci personálních oddělení společností nastavuje a navrhuje vzdělávací aktivity, zaměřené na rozvoj měkkých dovedností. V současnosti se věnuje konzultacím zaměřeným na firemní kulturu, vedení lidí, týmovou práci, zákaznický servis, obchodní zástupce a také lidské zdroje. Pečlivě vybírá z týmu zkušených lektorů, tak aby vždy naplnila očekávání jak účastníků tréninku, tak zadavatele. Jako lektorka se zaměřuje na téma efektivní komunikace, zákaznický servis a prodejní dovednosti. Od roku 2016 se věnuje individuálnímu i týmovému koučování. Za 20 let měla možnost navštívit stovky firemních kultur v korporátním i rodinném prostředí s ryze českým vedením. 

V květnu 2020 získala certifikaci ACC Coach od mezinárodní federace ICF.  


Z kavárny na téma: Hodnocení zaměstnanců:

Dnes po delší době Inspirativní HR kavárna/čaj se skvělou Michaela Karásková.

Tyto setkání mám ráda. Vždy jsou v krásném prostředí. Tentokrát Panorama Hotel Prague. A vždy v komorní sestavě, kdy se proberou různé HR oblasti hodně dopodrobna a každý z účastníků k tomu přidá vlastní zkušenost.
Tentokrát na téma hodnocení. Ať už pravidelné zpětné vazby na pracovní výkon, hodnocení v rámci onboardingu, roční hodnocení, 360°.....
❔ Má to smysl? Rozhodně ano. Dáváme najevo, že nám na zaměstnanci záleží, že ho "vnímáme". Vytváříme pečující prostředí a tím i budujeme značku zaměstnavatele.
Mám ráda hodnocení ve smyslu Stop, start, continue:
🔴 co přestat dělat
🟠 co začít dělat a jak v tom může manažer zaměstnanci pomoci

🟢 v čem pokračovat, co dělá dobře + pochvala

Lucie Pavlicová, HR manager, Rossmann