Inspirativní kavárnu pořádáme pro zástupce HR/personálních oddělení. Tato neformální setkávání jsou zaměřena na různá témata z prostředí personalistiky, většinou v komorním počtu do 10ti lidí. Společně s hosty vytváříme prostředí pro sdílení informací a zkušeností mezi personalisty z různých firem.
Jedná se o sdílení zkušeností všech účastníků, nikoli o přednášku.

RÁDA BYCH VÁS POZVALA DO INSPIRATIVNÍ KAVÁRNY
TÉMA: Vzdělávání zaměstnanců
17. ledna 202410:00 - 12:00ON-LINE
Pojďme společně sdílet formy vzdělávání, které jsou pro Vaše zaměstnance užitečné a které jsou motivační.
Jak přistupujete ke vzdělávání? Je to forma investice, nebo spíše motivace?
Budu moc ráda, pokud se přidáte ke sdílení zkušeností a já ráda přidám svoje zkušenosti a inspirace z oblasti vzdělávání a koučování.
Pokud máte zájem se zúčastnit naší Inspirativní kavárny, prosím vyplňte přihlášku ZDE:
Inspirativní kavárnou Vás provází:
Michaela Karásková
Do KNO Česko nastoupila v roce 1999 a od roku 2007 působí na pozici jednatelky společnosti. Se zástupci personálních oddělení společností nastavuje a navrhuje vzdělávací aktivity, zaměřené na rozvoj měkkých dovedností. V současnosti se věnuje konzultacím zaměřeným na firemní kulturu, vedení lidí, týmovou práci, zákaznický servis, obchodní zástupce a také lidské zdroje. Pečlivě vybírá z týmu zkušených lektorů, tak aby vždy naplnila očekávání jak účastníků tréninku, tak zadavatele. Jako lektorka se zaměřuje na téma efektivní komunikace, zákaznický servis a prodejní dovednosti. Od roku 2016 se věnuje individuálnímu i týmovému koučování. Za 20 let měla možnost navštívit stovky firemních kultur v korporátním i rodinném prostředí s ryze českým vedením.
V květnu 2020 získala certifikaci ACC Coach od mezinárodní federace ICF.
Z kavárny na téma: Hodnocení zaměstnanců:
Dnes po delší době Inspirativní HR kavárna/čaj se skvělou Michaela Karásková.
Tyto setkání mám ráda. Vždy jsou v krásném prostředí. Tentokrát Panorama Hotel Prague. A vždy v komorní sestavě, kdy se proberou různé HR oblasti hodně dopodrobna a každý z účastníků k tomu přidá vlastní zkušenost.Tentokrát na téma hodnocení. Ať už pravidelné zpětné vazby na pracovní výkon, hodnocení v rámci onboardingu, roční hodnocení, 360°.....
❔ Má to smysl? Rozhodně ano. Dáváme najevo, že nám na zaměstnanci záleží, že ho "vnímáme". Vytváříme pečující prostředí a tím i budujeme značku zaměstnavatele.
Mám ráda hodnocení ve smyslu Stop, start, continue:
🔴 co přestat dělat
🟠 co začít dělat a jak v tom může manažer zaměstnanci pomoci
🟢 v čem pokračovat, co dělá dobře + pochvala
Lucie Pavlicová, HR manager, Rossmann